Bir hafta öncesine kadar mememe yapışık yaşayan yavrum emmiyor deli olucam 😞ne olduysa bir hafta önce oldu normalde bi emzirmede 40 dakika emerdi ben ayırırıdım memeden şimdi 1-2 dakika emip ağlamaya başlıyor
yani bu ne anlamıyorum
kaldırıp gazını çıkartıyorum sakinleştiriyorum memeye alıyorum yine aynı
nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum
kendisi de emmek istiyo sanki memeyi ağzına oturtamıyo gibi meme kayıyo ağzından
hiç böyle değildi
doymuyor,eminim
Ya ben napıcam böyle,tamamen emmeyi bırakır diye çok korkuyorum😞😞😞 2 buçuk aylığız bu arada