SumeyrAram öncelikle gece uykudan uyandıran kaşıntı varsa evet uyuzdur..googledan yazıp bakın sıcak duş almayın sıcak tetikler çünkü.kaynım da oldu aynı ..ilaçla geçecek başka çaresi yok doktora gideceksiniz..evdeki kullandıpınjz herşeyi 60 derecede yıkayacaksınız..yıkanmayan şeyleti poşetletip havasız ortam yapacaksınız üst seviye hijyenn olacak yani..Bi yerden kapmışsınız işte çok zor …sirke ile silin iyi gelir belki ama geçirmez..