Busraaa333 evett yeşil kaka yapması normal :))) birde yorumlar da anne sütünüzün gelmediğini okudum normal doğum yapmama rağmen benim sütüm 3.gün mastit olarak indi. Gögüs lerim birden doldu birden boşaldı. Merak etme sütün de gelir inşallah sen stres yapma bol su tüket elinle yavaş yavaş yukarıdan aşağı masaj yap kendi kendine gelir