Toplumcubirisi Hemşire normal dedi 4.ayda pek kg almiyorlar hareketleniyorlar atak haftaları oluyor dedi ama 200 gr da az degil mi sizce de? 6kilo kızım Sadece uykuluyken emiyor hipp mama kullandim biberon da almiyor enjektorle zorla 50 60 ml iciyor işte
ikikizannesi Toplumcubirisi benim kizimda 3e ve 4 aylikken 200 gr aldi bebeginin kilosu yerinde endise etme atak donemi atlaticak
[silindi] Toplumcubirisi canım benım oglum her ay normalde 1 kg yada 1.1 kg alıyordu 2 aydır sadece 200 gr almıs ama yerınde durmuyor sadece uyurken hareketsız buda gun ıcınde 2 saat falan o yuzden normal bence eger bebegın hareketlıyse bızde 7 aylıgız
Melikeakiner [bilinmeyen] Doğum kilosu ne, biraz az almış. Hipp malesef kilo aldırmıyor. Benim bebeğimede aldırmadı. Aptamile geçtik düzeldi.
Sarelim Melikeakiner hep sızın bebegınızde kilo aldırmadı sanırım, bnm kızıma ayda 1 kilo aldırıyordu. Sonradan 600