AHSENMOMS Artık uyandırmıcaksın bebeği. Kendisi acıkınca o uyanır. Bu şekilde uyku düzeni oluşcak. Geceleri çok dolmadıkça bezini almıcaksın,karnını doyururken konuşmıcaksın ki gece olduğunu anlasın. Yeni doğduğunda sarılık riskinden dolayı kaldırıp besliyorduk. Ki benim doktorum 1. Aydan sonra uyandırmamamı söyledi. Şuan 2 aylık