bakma-bana4 Arkadaşlar gaz sancısına ne iyi gelir nolursunuz yardımcı olun ölücem sancıdan . Eşim karnımı ovaladı ama banamısın demedi. Sezeryan yerimin olduğu kısımlar çok daha şiddetli acıyor
Sunlight bakma-bana4 secde pozisyonu alın poponuzu çıkarabildiğiniz kadar çıkarın o şekilde biraz beklerseniz bağırsaklarınızda sıkışan gaz kolaylıkla çıkıcaktır
Mehmetaslan bakma-bana4 ayaklarını mı üşüttün canım. Elma yağın varsa iç çamaşırına akıt ayak altına karın deliğine sür sıcak subtorbası bide karnına tut. Hafif iç çamaşırına koyduğun yakabilir sıcaklık veriyor sonra rahatlatır canım geçmiş olsun
Yesimayazz bakma-bana4 kimyonlu rezine çayı için hergün 2 fincan ben çok faydasını gördüm şuan evde kimyon varsa sıcak suyla karıştırın oda iyi gelir
bakma-bana4 Vallaha bu saatte paylaştım kusuruma bakmayın eşim 1 de işten geldi yemek yedi derken 2,30 oldu yatağa yattım sancılar başladı
Rabiashn Rezene çayı varsa gaz ve hazımsızlığa iyi geliyor birde sıcak su torbası varsa evde karnınıza ayaklarınıza falan koyabilirsiniz rahatlamaya yardımcı oluyo ☺️ bana iyi gelen şeyler bunlar
Ahmet16 Papatya çayınız var ise sizi rahatlatacaktır. ( sıcak su torbası , sıcak havlu , yoğur yemek )