Ya arkadaşlar benim oğlum da 4 ay 14 günlük ve öyle atak vs olmadı benimkinde ya🤷🏻♀️ Yani normal bebek tepkileri var.. Ama biz her gün dışarıdayız, aile firmamız var; sabah erkenden 10 gibi işyerine geliyorum, akşama kadar buradayım, annem vs oyalanıyor çocuk. Belki de o yüzden hiç anlamadım atak geçirdiğini🤷🏻♀️ Acaba dünyayı yeni yeni keşfetmeye başladıkları için, evde çok duruyorlarsa canları mı sıkılıyor? Bi kitapta okumuştum; bebek yürüyemediği ve merak duygusunu tatmin edemediği için kucakta gezerek dünyayı keşfetmek istermiş. Bindirin bebek arabanıza, viraaaaaaa vurun kendinizi sokaklara😀