LaraCroft Ay çıldıracağım… Uyku tulumu alıp rahatça uyumak istiyorum artık ama bebeğim çok terleyen bir bebek… oda sıcaklığımız kışın 24 derece dolaylarında. Hangi matka en iyisi kaç tog alayım a dostlar
Zerinelif LaraCroft aynı durumdayım o kadar takıntı oldu ki bana artık üstünü açtığı gibi sesten uyanıyorum çok çabuk hastalanıyor terliyor dediğiniz gibi uyku tulumları çare olur mu acaba bende düşünüyorum ama kışın soba kullanıyoruz sıcak olup korkuyorum ateşi çıkar diye
Sunlight LaraCroft 1,5 tog değerinde tulum alıp içine sadece zıbın giydirmeniz yeterli olucaktır eviniz 24 derece ise🤗 Ebebek ve lcw uyku tulumlarını kaliteli buluyorum ben iki oğluma da iki markadan alıp kullandım
Mehmetaslan LaraCroft 24 ifeal bi sıcaklık pijamalarını giysin yatır canım. Kışın brn e bebeğin gri olanı kullanıyorum altında tek zıbın yada sadece altına eşofman gitdirip üzerine biley giydirmeden tulumu giydiriyorum rahat oluyor terlemiyorda içersi 22 filan olmalı bunun için şuan kısakollu uzun pijamayı kullanıyoruz.
ayisigi LaraCroft Bence oda sıcaklığınızı düşürün biraz derim. Sanki biraz fazla her türlü zaten. Gece de daha ince bi uyku tulumu giydirebilirsiniz. Kesinlikle uyku tulumu çok rahat.
LaraCroft Zerinelif ay bilmiyorum ki gece o stresle ben baya araştırma işine girdim yün içerikli olanlar var yani sentetik dolgulu değilde onlar terletmiyormuş yada içine çekiyormuş
Sunlight Sunlight 1,5 den yüksek değerde alırsanız bebeğiniz için kalın olucaktır evinizin sıcaklığına göre🙏🏻
Zerinelif LaraCroft kullandığınız zaman memnun kalırsanız burdan yazabilirsiniz almak istiyorum ama aldığım zamanda üstünü kapatmaya çalışırım diye Çekiniyorum aşırı takıntılıym
Dkk Zerinelif woolnat uyku tulumu alın keyfinize bakın 😎 üstünü isteseniz de örtemezsiniz. Çocuk su içinde kalır yataktan damlar artık teri 😅
LaraCroft Zerinelif tabiki… baya araştırdım, burdaki kullanan annelerlede görüştüm sonunda woolnat marka kolsuz tek katlı tulum sipariş verdim… umarım memnun kalırız ve uzun süre kullanabiliriz…
Zerinelif Dkk nerde nasıl bulabilirim ve şöyle bebeği nasıl giydirip te tulumun iscine koymak gerekir 🌺
Dkk Zerinelif trendyolda kendi sitesinde var belki dişer sitelerde de vardır. ısı kartı geliyor ürünün yanında ona göre giydiriyorsunuz. Bizim ev ortalama 23 derece . O yüzden ince bir zıbın, altına ince bir pijama giydiriyorum yeterli geliyor .