HeyMoms merhabalar. İlk gün zordu evet yani uyumak istememesi ve sürekli hareket halinde olması ağlaması kendisi sıkması vs kanamaya sebep olmuştu. Sonrasında gece biraz zor geçti sağa sola dönmek istediği için canı yanmıştı ama çok zorlamadi bizi. Sabaha karşı daha iyiydi keyfi yerindeydi 5 gibi uyanmıştı rahattı gülüp eğlendik yatakta. Surup saatiydi zaten verdim tekrar uyudu 11e kadar deliksiz yatti. Dun çok güzeldi çok rahattı hiç sıkıntı yok sadece altını açacağımız zaman ağlıyor korkuyor muhtemelen. Bugun bi tık huysuz geçti biraz ağlamaklı hep kucaktaydi onunda sebebi pişik olmuş. Sünnet kulodunun önündeki plastik aparatı çıkarıp bezin altına koyup bezi üstüne kapatıyordum. O da sert olduğu için kasıklarını pişik yapmış. Pişik kremi sürünce rahatladı simdi karton bsrdak kullanıyoruz. Rahat geçiyor aslında ilk günkü agri sancı yok ama sadece biraz dinlenmeleri gerekiyor. Cok hareketlilik iyi değil gerçekten ama yürüyen cocugu zapdetmek çok zor oluyor. Bugun ikinci günümüz bakalım yarın nasıl olacak 😊