Merhaba ben de dün oğlumu sünnet ettirdim henüz 1.5 aylık ben de çok korktum sizin gibi karton bardak büyük numara bez ve büyük kıyafetler götürdüm yanımda lokal anestezi ile oldu en çok iğneden korktum çünkü biraz yakan bir iğneymiş ama ona bile ağlamadı sadece mızmızlandı o kadar.. sünnet 10 dakika sürdü zaten ve sünnet olurken yanımda çıngırak götürdüm onunla oyaladım ve sürekli konuştum hiç ağlamadı bile oyalamanız gerekiyor sadece.. eve geldikten sonra da 1-2 saat sonra calpol verdim uyuşturucunun etkisi geçince çok hissetmesin diye ilk çişini yaparken 5-10 dakika ağladı bir daha hiç ağlamadı iyi ki diyorum iyi ki ona bu iyiliği yapmışım siz de hiç korkmayın kremini sürmeyi ihmal etmeyin ağrısı olursa diye şurup verecekler zaten onu verin inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırsınız 🙏🏻😇