Pandaliii Ben Esenyurt da oturuyorum Fatih götürdüm işinin ehli uzman hemde salavatlarla dualarla dğnnet yapan bi doktor ve o kadar da ilgili Salih selam hoca insagram dan bakım bi mutlaka oglum 3.5 sünnet ettik 3 hafta oluyor normal sünnet oldu dikişli ilk gün agladı çiş yapınca ilk gün sor geçti ki herkesin ilk gün zor çiş yapana kadar krem illa kullanınca geçti o kadar agrı olmuyor ertesi gün herşey günlük gülistanlık lokan anastrsiz oldu 500 tl mutlaka tavsiye ederim