Seyma0 evet benimkide etmemişti.. Uyuşturma için yapılan iğnenin daha düşük dozlu olmasını isteyin, öyle olunca farkeder mi acaba diyin? 24 saat çok geldi bana ya. Doktor bana 4 saat emzirme diyince emin misiniz iğne yaptınız ama dedim, bu doz o kadar az ki bebeğinize zararı olmaz demişti