Kizim 1 yasinda ve yaptgim hicbir yemegi yemiyor. Kahvaltidada peynir yumurta vs. Yemiyor sadece tatli seyleri (pekmez bal ) gibi seyler yiyor tabi birde domates sofrada domates varsa kizimin tek yemegi domestes oluyor . Bircok arastrmalar öneriler dinledim ac birak yer felan dediler fakat yemiyor direniyor bnde mama vermk icin direniyorum ama en sonunda uyku saati geliyor ve ac oldugu icin uyuyamiyor bnde mama vermek zorunda kaliyorum napmaliyim bu durumu yasayan varmi ???