Sweett çok almadım ben kıyafet hep bim den almıştım 2 li zıbın atletler 12 lira filan.
toplasam en fazla 8 9 takımı var 5 tane de külotlu çorabı 2 tane de normal günlük tulum var bu kişi bunlarla çıkaracağız diye düşünüyorum çünkü 6 ay da ek gida serüveninde zaten kilo veriyormuş bebekler çok kilo almayacak diye düşünüyorum