[silindi] Merhaba hanımlar oğlum 6 ay 24günlük ve dışkısı normal renginde fakat beyaz pütürlerle dolu bilgisi olan yada aynı durumu yaşayan varmı
Betus_93 [silindi] ek gidaya gectigimizden beri kakanin girmedigi sekil kalmadi😂rengi sekli icindeki granurler. Merak etme. Bu aylarda oluyor
[silindi] deletedmom173 formül mama kullanıyorum ek olarak ama bilemedimki🤷♀️Katı gıda pek sewmiyor yediremiyorum
mama Balannesi merhaba, benim bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor fakat onunda kakasında beyaz pütürler oluyor çok fazla. Anne sütünü sindiremediği için midir?
Melikeakiner [bilinmeyen] Sindirememiş mamayı, beyaz pütürcükler o yüzden olur. Biraz takip edin devam ederse. Aptamilin yeni çıkan geliştirilmiş formülü var. Sindirimi rahat, içerisinde fermente sütü var. Gaz ve kabızlık yapmıyor. Birde onu deneyin.
[silindi] mama bilemiyorumki aslında sadece anne sütü verirkende hafif vardı şimdi formül mama kullanıyorum daha fazlalaştı anlamadım doktoramı gitsem
mama Balannesi öyle mi? Bende yediğim bir şeyden oluyor diye düşünmüştüm. Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız😊