Nerdeyse 2 haftadır var doktor 2 antibiyotik verdi kullanıyodum yürüyemezken oturamaZken iyi geldi 1 gün unuttum içmeyi kaynanamdaykn şimdi acısı gene basladı ve popo kenarında zaten ateş gibi orası ve kızarmış çok daha önce kıZarıklık yoktu şimdi gene zor yürüyorum korkuyorum boşattırmayada napıcam ben