Cnnsmy Kızım öksürmekten uyuyamıyor eczane bunu vermiş ama 6 yaş üstü diyor kızım 10’aylık kullanabilir miyim lütfen bilen varsa yazsın kızım çok kötü öksürüyor
Gizemta Cnnsmy bir eczacının birşey olmaz dediğine diğeri asla diyor.. bu yüzden doktora gidin doktorun yazdığı bir ilaç içirin bu arada bizde de balgama bağlı ciddi öksürük vardı doktorun verdiği şurupla 2 günde geçti
Cnnsmy Gizemta yarın ilk işim doktora gitmek olacak evet ama şuan çok çaresiz kaldım acilede gitmek istemiyorum napcağımı şaşırdım
Gizemta Cnnsmy aynen acile gitmeyin çocuk doktoruna gidin bir de etrafta çok fazla virüs dolanıyor sadece korona değil belki tavsiye edeceği başka takviye ilaçlar olabilir bağışıklığı güçlenir. Geçmiş olsun 🙏