[bilinmeyen] Benim bebeğimin kilo kaybı vardı ve çok sık hastalanıyordu. Etrafdakilerin ayy bu ne kadar zayıf demesinden depresyona girdim. Evden dışarı çıkmak istemiyordum. Hipp kullanıyordum ayda 300 gr civarı alıyordu ve içmek istemiyordu. Doktorumuz mamayı aptamil ile değiştirdi. Allah razı olsun. Bebeğim çok iyi kilo alıp toparladı, boyu uzadı. Artık en küçük bir rüzgarda hasta da olmuyor. Kesinlikle aptamil alın.