Beyza_momss Bebekten bebeğe farkediyor bezler maalesef. Birinde pişik yaparken birinde hiçbir şikayet görünmüyor. Yada başka sıkıntılar. O yüzden kullanmak istediğiniz bez hangisiyse az miktarda alın bebek doğduğunda deneyin, en azından memnun kalmazsanız elinizde fazladan bez kalmaz.