Merhabalar anneler , ben oğluma hiç TV izletmeme düşüncesindeydim ve son 1 haftadır açmaya başladım ama açınca da kendimi kötü hissediyorum . Yakınımda hiçkimse yok ve oğlum çok az uyuyor . Öyle olunca da arada TV açmak zorunda kalıyorum . Bu arada kendi kendine de oynamıyor , benimle de bir süre sonra sıkılıyor .
Siz neler yapıyorsunuz , hangi oyunları oynuyorsunuz bebelerle ? Oğlum 6,5 aylık