TalentedMom Merhaba anneler; Aklınızda hep kaç tog almalıyım sorusu var oda sıcaklığına göre alacağınız tog bilgisi yer alıyor belki işinize yarar
Bebegimm1 TalentedMom uyku tulumun icine sadece zıbın giydirilmiyor mu ben normal şeyler giydirceksem neden uyku tuluu alım ki 🤷♀️
1prens1prensess TalentedMom sıralama yanlış yapılmış asıl 2tog da sadece zıbın giydirilir 0.5 tog 2 tog a göre baya baya bir incelikle 1 tog ve 2.5 tog var bende 1 tog bile inceyken 0.5 ine nasıl sadece zıbın giydirilir anlamadım
TalentedMom Cicekpapatya bilmiyorum ben görünce paylaşmak istedim ama oda sıcaklığına da dikkat etmek lazım
Ah_neredeee_vah_neredeee 1prens1prensess oda ısısı 26 derecesiyse ama :) bence yaz gününden bahsediypr gibi anladım
TalentedMom Deletedmom99886 zaten uyku tulumu alınca üzerinde oda sıcaklığı tog da yer alıyor aslında ona göre seçiyoruz ben oda sıcaklığına göre almıştım 2 tog bana çok kalın geliyor
Deletedmom99886 TalentedMom Evet illakş bizede kalın geliyor en fazla 1,5 tog yetiyor Antalya’da yaşadığımız için çok soğuk olmuyor