Sultannn1419 9 gün önce doğum yaptım, normal dogum oldu ama dikişlerim intihap kaptı baticon kullanıyorum ama ağrılarım geçmedi be yapabilirim ?
TalentedMom Sultannn1419 iltihap varsa antibpyitkle geçer ben sezeryan olmuştum dikiş yerim akıyordu doktor antibiyotik vermişti
Gamzezrk Sultannn1419 bende de 2.5 ay sonra dikişe çok yakın kıl kökü iltihabı olmuş fucudin verdi 1 haftaya kurudu sürekli pamuklu bezle kuru tuttum ama
Timurunannesi Sultannn1419 benimde iltihap olmuştu. 2 tup medicassol kullandim 2 ayda ancak iyileşti canim Antibiyotiksiz geçmiyor çünkü. Doktorunuza söyleyin size antibiyitik versin