Prensesinannesi_ biz de 4 ay 20 günlüğüz aynı mamayı kullanıyorum,sadece mama ile besleniyor kızım her bebek farkli tabi 150-160 CC içiyor bizimki gündüz 3-4 saatte yer ,gece 9 da uyur aynı şekilde ama ben 11-12 gibi veriyorum tok yatsin rahat uyusun diye sonra hiç uyandirmiyorum sabaha doğru kendi kalkiyor zaten ,1 aylıktan beri öyle yapıyoruz doktorda öyle dedi kan şekeri düşmez endişe etme demişti bizimde kilomuz 7.100 dü 10 gün önce ,bence gayet iyi sizinde ,artık etrafı kesfediyorlar dikkati çok dağılıyor oyuna çeviriyor öyle öyle yiyor bizimki de🙈