Nefesinannesii bende bugün sağlık ocağında tartılmış 9 aylık 7.5 kilo kızım için yazıyorum, boyu da 71 cm geldi boylu olduğu için de çok zayıf gözüküyor ve her gören aaa çok zayıf demeye başladı sağlıklı olsun da kilo çok önemli değil diyorum.. küçükken kilolu değil zayıf derler büyüdükçe genç kız oldukça da çok kilolu zayıflasın derler yani sen nasıl olursan ol insanlar hep bir eleştirmeye laf bulurlar, ağızlar torba değil ki anacım büzülmüyor da 😏 sen öyle diyinlere doktorum gayet iyi diyor kilo önemli değil sağlığı önemli diyor de öyle diyenlere ve canını hiç sıkma.. benim kızım da kansızlık çıktı ek gıda konusunda çok iştahsız şu an diş çıkarıyor emerken de bazen reddediyor yememesinin sebebine kansızlık da sebep olur dedi hemşire.(hakkını helal et çok uzun oldu) ☺️