Benim kızım 4 buçuk aylık doğduğundan beri zor mama içiyor hep mama içerken huysuzlanıyor çok çok acıktıgında güzel içiyor doktor kilo alımı gayet iyi bunu da böyle kabul etcen diyor bende zorlanıyorum sanırım böyle devam edecek sizinde öyle muhtemelen beslenme konusunda zorluk çekeceğiz belli