Kızlar merhaba, kızım 2 haftalıkken tek göğsüm mastit oldu🤦♀️Mastit sonrası o göğsümdeki sütüm baya azaldı sağdığım için görebiliyorum. Aradan 3 hafta geçti hala bi artış yok. Bu durumu yaşayıp sonrasında süt artışı olan var mı aramızda?ne yapmalıyım tekrar o göğsümdeki sütün artması için?🤔🙄