Anne4 kizlar bi tanidigim corona sonrasi zaturre oldu. 50 kusur yaslarinda. bitkisel ne iyi gelir acaba. bilgisi olan var mıdır
seheriko Anne4 sıcak tutması lazım kendini zencefil doğal bal bol bol soğan sarımsak tüketsin çok geçmiş olsum
Ah_neredeee_vah_neredeee Anne4 Zatürre atlatmış biri olarak çok çok zor .. bolca protein almalı , sıvı tüketmeli , göğsünü sıcak tutmalı , birde balgam söktürücü asist şurup var alsın iyi geliyor , tabi ada çayı , kek çayı , zerdeçallı süt falan bunlar iyi gelir