Kızım 14 aylık bu 1 haftadır uyku saati geldiğinde yatırıyorum yataktan ağlayarak kaçıyor oglenli uyku saatiyle akşam ki arasında 7 buçuk saat geçti uyumak istemiyor en son artık kucağımda mayisirsa mayisiyo neden böyle oluyo bilgisi olan çözüm önerisi olan var mı acaba