Serrakzn ben oğlum 3 aylıkken hamile olduğumu öğrendim, şimdi oğlum 6 aylık oldu, kızım da 14 haftalık. 😊 emzirmeye devam ediyorum hala , oğlum da emiyor ama sütüm azaldı. Ama ben ek gıdaya erken başlamıştım, oğlum da saolsun iştahlı bir çocuk o yüzden şimdiye kadar bir sorun yaşamadık. Günde 2-3 kez emiyor, onun dışında formül mama, kaşık mamaları, çorbalar, meyve püreleri olarak devam ediyoruz. Doktorum 5. Aya kadar emzirmene müsade ediyprum dedi ama herhangi bir düşük riski yoksa emzirmekte bir sakınca yok. Biz düşük tehdidi yaşamadık, ben emmek istediği sürece emzireceğim, tabi sütüm de olduğu sürece. Tadı konusunda da şunu söyleyebilirim; önceleri daha iştahla emerdi, şimdi kesintisiz emmiyor, ama o büyümesiyle alakalı da olabilir diye düşünüyorum.