Zehra1234
Aysimaaa
Cananmert
hakmardan ucuza aldığım saç bakım yağlarını aldım bir şişe içinde karışım olarak var ekstra zeytin yağı koydum temiz nemli saçıma mesaj yaparak sürüyorum en az 3 saat kadar bekletiyorum biliyorum çocuklu anneler çok zor ama buna değiyor benim kızım 2 ay 22 günlük ama hamileliğimden bu yana hiç adam akıllı uyuyamadım ama elimden geldiğince kendimden ödün de vermedim bide tek bakıyorum babası bir saat bakmadı bugüne kadar bırakcam diye korkuyor ki kızım onda hep ağlıyor nedense 😏 bunu hem deneyen hemde kuaför olarak yazıyorum saçtaki her soruna iyi geliyor tabi saça iyi gelen ceviz badem gibi şeylerde yemelisiniz bacılar üşenmeden gece gece uzun yazdım 😂 bir kerede olsa uygulayın he bide geniş büyük taraklarla saçınızı tarayın saçınız da zor açılma sorunu varsa saç kremi değil özellikle şu sıra hiç değil mavi su kullanın morfese falan olabilir