Doğduğundan beri uyku problemi yaşıyorum memeden sonra sallama bağımlısı oldu ve sürekli uyanıp beni salla diyor gece en fazla 2_3 saat uyuyorum tükenmiş durumdayım. Aertik nörolojik bir sebep olabilir mi diye düşünmeye başladım gelişiminde bir problem yok sıçrama var ve uykuya dalamama problemi sık uuanma problemi var bunları internete yazınca epilepsi diyor korktum şuanda. Egg çekiyorlarmis orda uyutmam gerekiyomus ama bu mümkün olirmu bilmiyorum aklı eriyo ve 2.5 yaşında çok korkar uyuyacağım dusunmuyorum yaşayan bilgisi olan varmı??