Bebeğim 2 ay 22 günlük burnu akıyor hapşırıyor ara sıra öksürüyor daha doğrusu midesi bulanıyor kusacakmış gibi yapıp öksürüyor bugün 2 .gündü acile götürüp götürmemekte kararsız kaldım.Sizin önerebileeğiniz yapabileceğim bir şeyler var mı? Sık sık emzirmekten başka bir şey yapamıyorum da ateşi de 37.0 den yukarı hiç çıkmadı daha.