66ays atak ayı olarak da bilinen bu 4.ay sorunsalı yaşıyor olabilirsiniz… bizde 4 aylığız ve ufaktan huysuzluklar başladı kucakta durmak istemeler,huzursuz davranışlar ve gündüz uykuları 1 saate indi 🤷🏻♀️ 4. Ay atak ayı diyorlar belki de onu yaşıyoruz, kasmayın o dayanamayacak ve kendi uyuyacaktır sadece biraz daha sabır biz annelere 🤦🏻♀️