EmnEymn Hanımlar merhaba 13 aylık bebeğim var ek gıda ve mama takviyesi ile doyuruyorum şu an. Ama mamayı bırakıp süte geçmek istiyorum. Siz hangi sütü kullanıyorsunuz ve nasıl geçiş yaptınız süte?tavsiyelerinizi bekliyorum
Mbal EmnEymn bir çok doktor artık süt tüketmeyi önermiyor. Büyük insan için bile. Her canlının sütü kendi yavrusuna diyorlar. İçerisindeki yüksek miktardaki kazein kansere bile yol açabiliyormuş vs vs. Bir araştırın bence. 🤷🏼♀️
EmnEymn mom54546 aptamil kullanıyorum şu an zaten mama diye onu kasdettim belirtmemişim sanırım kusura bakmayın. Normal süte geçmek istiyorum ben. Acaba ona nasıl geçiş yaparım ve hangi sütü kullanmalıyım🤷🏻♀️
mom54546 EmnEymn ben onu doktora danıştım normal sütü ama doktor 2 yaşına kadar onermıyor kullanan anneler illaki vardır yorum yaparlar
Beren-2020 Doktorumz günde 1 su bardağı verebilirsin demişti. Pınar aliyorm ama arada sirada tanıdığımız bi sütçü var ondan aliyorm