Albatros09 ben kadin doguma gittim ozel bir muayenehaneye.muayene etti ve ihmal ettigim icin buyuk bir yaraydi.bi alet takip iceriye sokuyor hafif batma hissediyorsunuz sadece,o havayla donduruyorlar yarayi.sonra 10 gun kadar kanli akinti oluyor geçiyor.yakmak eskide kaldi.eger boyle bir durumunuz varsa hic korkmayin.bir de smear testi yapiyorlar yara varsa,onu da cubuk degdirip yapiyorlar.basit islemler.