Merhaba arkadaşlar 37+2de sezerysnla doğum yaptım bebeğim normal doğum kanalına girdiği için kafası uzadı. Bugğn 2ay 9 günlük oldu gözle görülür bir düzelme var fakat kafası hala uzun birde yüzünün sol yanagın diğerine göre daha şiş yani sağ yanak daha küçük ve gözüde öyle( sag göz enfeksiyonlu doğumuştu) böyle bir durumla karsılasan var mı? Kafası şçin 3.ayda tomografi cekilecek ama yüzünğ yeni farkettim