Nuraky Dalin kullanıyordum Dr içinde paraben var Dr Center diye bir şampuan önerdi ama doğal içerikli siz ne kullanıyorsunuz saç losyonu olarak da dermoskin baby care önerdi siz neler kullanıyorsunuz
-Gizem- Nuraky ben de doğduğundan beri dalin kullanıyorum bebeğim alerji olmuş neyden olduğunu bilmiyoruz ben isilik sanıyordum şampuanı deterjanı sordu dalin dedim mustela yazdı şampuan ve vücut yağını aldık bugun kullanmaya başladık.temiz içerikmiş
Mavismila Seba med şampuanı ve banyo köpüğü duş sonrası vücut losyonu set olarak alıyorum bi iki ay rahat yetiyor