Şimdi kızlar bebeğim 1 ay 3 günlük. 2-3 saate bir emziriyorum. Geceleri 4 saat falan da oluyo. Uyumasına göre. Şimdi aklıma takılan şu. 4 saat olduğunda göğüslerim çok dolu oluyo doğal olarak. Patlicak gibi hissediyorum.mastit geçmişimde var. Ama burda ileriki aylarda “günde 2-3 kez emziriyorum” ya da “sadece geceleri emziriyorum “ tarzında şeyler okuyorum. Nasıl oluyo bu. O aralardaki süt sağılıyor mu. Ben 1 saat geçince patlicak gibi oluyorum 😔 merak ediyorum gerçekten. Yoksa sağmadan öyle göğüsler rahatsız olmuyo mu