@DOLANDIRICI serum fizyolojik ile temizliyorum. Giffer marka çok iyi . Bazen şırıngasız bazen şırıngayla. Şırıngasız lavaboya gidiyorum bebeğim kucağımda burnuna serum fizyolojikle sıkıyorum sonra hemen öne doğru eğiltip burnundan ağzından akıyo direkt yavaşça siliyorum. Diğer burun deliğine de aynısını yapıyorum.
Şırınga ile , alt açma bezini seriyorum kullanılmamış daha sonra yan yatırıp ellerini eşim tutuyo yan şekilde şırıngaya 2 numaraya kadar çekiyorum bir burnuna sıkıp hemen alıyorum kucağıma yüzünü aşağıya doğru çevirip sırtına pat pat yapınca akıyo hepsi aynı şekilde diğer burun deliğine de 2 ye kadar çekiyorum şırınganın yine hemen çevirip pat pat yapıyorum hemen akıyo ağız mendilleri ile de siliyorum . Eğer burnunun ucunda veya görünen yerinde var ise peçeteyi kıvırıp ucunla alıyorum bu kadar. Aspiratör bizde aldık daha hiç kullanmadım bu yöntem daha iyi. Önemli olan müdahaleyi yaparken hemen çevirmek nefessiz kalmaması için. Siz doktora bakmayın serum fizyolojik olmadan temizlenmez kuru kuru olmaz zarar verirsiniz. Sağlıkla büyütün🌿