Merhaba. Bebeğim 1 yaşında. Biraz daha sakin yani karşısındaki bir bebek elinden oyuncağı alsa falan ses çıkarmaz bazen çok nadir bagırır. Yakın bir arkadaşım var 16 aylık bebeği var biliyorsunuz 1 ay bile çok fark ediyor bebeklerde. O da erkek. O kadar dışa acık ki bizim evde oğlumun oyuncaklarına oğlumun dokunmasını istemiyor ve bağırıyor benim oglumda sakin ve ben ona çok zülüyorum gerçekten çok sinirleniyorum karsı tarafa. Annesi kızıyor biraz da olsa onlar poyrazın oyuncakları falan diye ama karsımdaki de bebek tabiki ama oğluma coknüzülüyorum. Aynı şekilde eltimin çocuğu da 2 buçuk yasında ogluma vurmaya falan çalışır asla vurdurtmam etmem ama oyuncaklarını orda vermez bize gelince poyrazın oyuncaklarını ona vermek istemez oğlumu nasıl biraz daha kendini korumayı öğretebilirim bu durumlar canımı sıkuyor o da bagırsın o da alsın elinden kendi oyuncagını sessiz kalmasın istiyorum 😖