Halimehatun
benim oğlum ocakta 3 yaşına girecek ve konuşmasına konuşuyor ama hala anlaşılır bir şekilde değil, bebekler gibi konuşması var kimse anlamıyor. 1,5 ay önce kreşe başladı ve doktorumuz ile görüştüm ayriyetten konuşma terapistine başlayacak. Şuan 5-6 kelimesi anca var, onuda kreşin sayesinde başladı. Sanırım gittikçe daha da öğrenecektir ve terapinin de baya etkisi olacağını ümit ediyorum 🙏🏼 Doktorunuz işitme testi falan yaptı mı? Biz tüm testlerini yaptırdık emin olmak için