kids_41 İyi akşamlar anneler bir sorum olacaktı vajinamın girişinde sol tarafta bi şişlik var ağrı sızı yok ama sadece elleyince hissediliyor başına bçyle birşey gelen oldu mu doktora randevu aldım ama iki hafta var daha merak içerisindeyim