Yusufalim Kizlar oğlumun sonucu çıkmış B12 1338 çıkmış referans değerin çok çok üzerinde kontrole gitmemize daha var tüm tahlilleri toplanınca gideceğiz başına gelen varmı aynı durumu yaşayan veya duyan ?
Yedaarven Yusufalim Kızımda bir yaşındayken bi ara hasta olmuştu, b12 vitamini de kesmemiştim. O zaman çok yüksekti değeri ama düşmesi için bir şey yapmamıştık, kendisi atar vücuttan demişti doktor. İnşallah sizinde ciddi bir şey değildir.