Melike06 Kızlar hepinize iyi akşamlar çamaşır kurutma makinası arayışı içerisindeyim memnun kaldığınız marka ve modeli söylermisiniz♥️
Birkucukkelebek Melike06 annem ve halam Siemens kullanıyor ben LG. Kesinlikle LG önermem ama Siemens bu işte en iyisi bence. Ne küçültüyor ne yıpratıyor. Ütülü gibi çıkıyor çamaşırlar
Yagmur46 Melike06 Grundig GDH 80 Y modeli benimkinin, inanılmaz memnunum 👌 Dipnot: hangi modeli alırsanız alın ısı pompalı alın.
Tatlican Melike06 Vestel kapiya sokmayın derim buzdolabim vesteldi zaten ayakta zor duruyordu gecen yıl anneme gittim dolap bozulms buzluktakiler ziyan oldu.Bu yilda camasir makinesi bozuldu ondanda en basindan beri memnn degildim simdi buzdolapta camasirmakineside bulaşık makineside arcelik .tek fırın kaldi vestel onuda begenmiyorum kayinvalidem bile sra ona geldi cok ses yapiyor diyo🤣
yyaseminsahinn Melike06 ısı pompalı 4.521 tl idi bende yeni aldım keşke en başta alsaydım çıkarttığı tozları görünce
Melike06 Yagmur46 Tercihim ısı pompalı olması yoğuşmalı olanları es geçiyorum 😊 Grundigin acaba her yerde servisi var mı
Lidya-t Grundig kullanıyorum aşırı memnunum .Yıpratma küçültme yapmadı 3 senedir hiç bir sıkıntısız çalışıyor.
Melike06 zeynepzeze Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bende tam ona bakıyordum ama yoğuşmalıymış yoğuşmalı tercih etmiyeceğim.