Merhabalar arkadaslar bu zamana kadar bebegimden cok ayrilmadim cok sukur süt sagma ihtiyacim olmadi ilk dogdugu zamanlarda kendim doktor kontrolune vs gittigimde bebegimi anneme birakiyordum süt sagiyordum 30cc ancak cikiyordu. Zaten ilk dogdugunda o kadarla doyuyor diye skinti yapmiyordum. Simdi bebgime kendim bakiyorum dogal olarak uzun zamandir sagma islemine ihtiyac duymamistim. Dişime kanal tedavisi yapilacakti ve tedaviden sonra 2 saat emzirmemem soylenince aksamdan sütümü sagmaya basladim fakat 1 saatte 60cc dolmadi bile. Ilk cekiste 4 5 delikten fiskiriyor 2 ci cekis 2 ye dusuyor sonra 1 sonrasi yok gelmiyor. Pompayi kaldirip tekrar basliyorum yine ayni. Hem manuel var markasi lansinoh hem elektrikli var markasi baby me ikiside ayni sekilde. Fakat sütüm var. Sadece ilk 1 hafta sutum gelmemisti mama verdim suan 8 aylik anne sutu aliyor kilo alimi cok hatta doktorumuz az emzir cok kilo aliyor demisti. Ek gidaya gectik cok yedirme senin sutunle fazlasiyla doyuyor dedi. Neden peki sagarken süt gelmiyor ??