basaktpe12 Zuhal1414 evet öyle 😩 2.hamileyim bir kaç parça alayım dedim oğluma da kışlık alıcaktım birine alsam birine alamadım ucuzlardan aldım hersey ucmus bi pijama takımı 100lira
Minikkurabiye Zuhal1414 elimizi nereye atsak kolumuzu kaptırıyoruz,. Herşey çok pahalı,1 liraya 10 tane sakız alırdık şimdi tanesi 1 lira
Zuhal1414 basaktpe12 ay kesinlikle bir de doğru dürüst hiç bişey yok bi kaç çeşit biz Bolu da yaşıyoruz mecbur alıyorsun heryerde öyle olmuş fiyatlar geçen sene yarı fiyatına almışız resmen
ebz09 basaktpe12 nerdrn bakmıştiniz bende oğluma kışlık baakacaktim 2.bebise normal bebe mağazasından aldim normaldi fiyatlar
mrv5556 Zuhal1414 bizde alicaz kışlık oğluma bakalim ne kadar vericez montu falan hiç biseyi yok henüz. Hersey ateş pahasi olmuş. Allah herkesin yardımcısı olsun
Dasbaby Zuhal1414 ben valla kışlıkları yazın yazlıkları kışın alıyorum uygun oluyor.Tam mevsiminde alınca işin içinden çıkılmıyor.Almanyada yaşıyoruz.Yazin tatile geldik, online alışverişten kışlık LCW takımlari 80 TL 60 TL arası aldım.Kazaklar daha uygundu.Bence sizde öyle yapın
Zuhal1414 Dasbaby işte bilemiyorum ki bebe ne durumda olcak 1 yaşına gelmedi daha ama gelişimi iyi iyi ki önceden almamışım 2 yaş anca oluyo şuan o yüzden mecbur bekliyorsun
Maryhoney Dasbaby bende öyle yapıyorum illa yeni sezon olsun diye uğraşmıyorum çocuk giyim alt tarafı
Minikkurabiye Zuhal1414 bu ay tamda öyle yaptık. Ailece kışlık alışverişimizi yapalım diye çıktık. Oğlumuza 700 küsürlük kışlık alışveriş yaptık, Tamamen ihtiyaçlarını aldık araya bir tane oyuncak girdi,biz kaldık kendimize bişey alamadan eve döndük.🤦♀️
Zuhal1414 Oglusum5357 :)) ama bebeklerin gelişimi belli olmuyor önceden almamışım iyi ki alsam çöp olurmuş
2bebelianne__ Zuhal1414 daha kışlık alışveriş yapmadım kızıma bakıcam dolabına neler oluyor ona göre bir liste yapıp çıkmayı düşünüyorum ama burda ki postları okuyunca gözüm korktu😧 herşeyin fiyatı uçmuş bebek kıyafetleri bu kdr pahalı olmamalı
Zuhal1414 2bebelianne__ ben baştan aşa alıyorum çünkü geçen kış yeni doğmuştu şimdi yaşına girecek valla ateş pahası yemin ederim şok oldum
Oglusum5357 Zuhal1414 Valla büyük alıyorum önceden alıyorum başka türlü yetistiremiyorum cunku geçen sene 20 den aldığım eşofman altı LCW da bu sene baktım 50 di bebek için şaka gibi 🙄
basaktpe12 ebz09 lcw baktım uçmuş fiyatlar kalite iyi evet ama tek bir ince tuluma 180lira yazmışlar trendyolda daha uygun ikisinide ordan alıcam gezme bakma derdi yok en azından