Bebeğim şu an 9.aya girmek üzere. Ama ben ne yaptım ne ettimse dört aydır hiçbir şey yediremedim resmen. Veriyorum, öğürüp kusuyor tekrar.
Toplasan bu aya kadar 10 yemek kaşığı geçmemiştir midesinden… Artık ciddi anlamda üzülmeye başladım. Ne yapmam lazım nolur yardım edin…..