Suhann Merhaba arkadaşlar 2bucuk aylık bebeğim var grip oldum nasıl atlatabilirim veya hangi ilaçları kullanabilirim öneriniz var mi
betulsnr4 Suhann geçmiş olsun canım . ben geçen ay grip olmuştum mucovit ve parol vermişti doktor parol kullanmadım etki etmiyor bana diye diğerini 1 hafta kullandım geçti
Cemre_61 Suhann parol plus var o daha faydalı ben onu kullanmıştım bebeğimle çift maske ile ilgilendim çorba ıhlamur bu şekilde atlattım geçmiş olsun 💐
Elif_mihrimah17 Merhaba bende atlatalı iki üç gün oluyor doktora gittim ama pek işe yaramadı agumantin verdi ve önce sütümü sağmam gerekiyormuş ilacı aldıktan sonra yani süte geçiyor diye almadım o ilacı onun yerine strepsils diye bir boğaz pastili aldım eczacının tavsiyesi üzerine aman allahım çok iyi geldi ve içim de rahat etti bol C vitamini ve zencefil zerdeçal tarçın limon nane bunları kaynattım çokça terledim iki gece şimdi rahatım çok şükür en iyi anladığım bizim hasta olmamamız gerekiyor 🥲 benimde bebeğim 2 aylık ve kime emanet edebilirim ki hasta olursam size de geçmiş olsun 💐
Suhann Elif_mihrimah17 gerçekten öyle hasta olmamalıyız bebislerimizin bize ihtiyacı var birde emziriyorsak daha zor geçiyor 😊çok teşekkür ederim dediğiniz pastilden sanırım evde vardı c vitamini de alayım ekstra çok teşekkür ederim
Suhann Cemre_61 aynen ıhlamur ve maskeyi kullanıyorum bende ama parol.plus pek onermiuorlar o yüzden kullanmadm canim
Cemre_61 Suhann bana doktor kendisi yazmıştı doğumdan sonra grip olunca da doktora gittim o da içebilirsin dedi o yüzden önerdim canım tabikide karar senin 💐🥰
Cemoloy Merhaba, doğumdan 1 hafta sonra grip olduğum zaman minoset plus ve bol ıhlamur bitki çayı kullanıp atlattım. Hala emzirdiğim için aynı şeyi yapıyorum. Minoset plus hem ağrı kesici de olduğu için bana bir tık daha iyi hissettirmişti