Si_se_ta_be
Benim kızım 2700 doğdu, ilk ay 4100gr olmustu. İkinci ay 4600. Meme+mama şeklinde gidiyorum ben de. Herkes çok küçük çok küçük dese de doktor toplam kilo alımı iyi demisti. 2.aydan sonra her ay 1000-1200gr almaya başladı. Şimdi 7 kilo.
Sonraki aylarda değişim olabilir yani. Haftalık olarak kontrole götürün bence. Bir de çok ağlıyor mu? Açlık falan var mı?mamayı çok almıyor diyorsunuz çünkü