Kızlar kardeşim 14 yaşında liseye gidiyor okulunda covit varmış kendide 3 gündür öksürüyor aşırı derece salı günü test vermiş negatif ona dayanarak size geleyim mi dedi bende negatif zaten diyerek gel dedim üzülüyor .. ama evde nasıl öksürdü yavrum ciğeri çıkıyor sanki bebeğim de 2 buçuk aylık ya ona birşey olur mu bilmiyorum bukadar kötü olduğunu bilmiyordum yoksa uygun dile ablacım gelme derdim